22 juni 2018
Nieuwersluis

Op 22 juni organiseren wij weer de  Badeendrace waarbij prachtige prijzen te winnen zijn. Doel is om geld op te halen voor betere voorzieningen in de buitenzwembaden Zwemlust, de Meent en de Koet.

Tijd en locatie

Om 19:30 starten we met een spektaculaire show van het Flyboardteam en om 20:00 uur valt het startschot. De locatie is zwembad Zwemlust in Nieuwersluis

Verkoop

De verkoop van de badeendjes is op 9 en 16 juni bij: AH Breukelen, Jumbo Breukelen, Jumbo Loenen en Adrie de Lange in Kockengen. Eén eendje is 2,50 euro en vijf Eendjes zijn 10 euro. Op de verkoopstands bij de AH Breukelen, Jumbo Breukelen en Jumbo Loenen zijn pin-automaten aanwezig. Bij deelname ontvangt u per e-mail uw lotnummers (eendjes).

Ook bij de deelnemende zwembaden en bij Adrie de Lange in Kockengen kan je eendjes kopen aan de kassa.

Winnaars

De winnaars maken wij 23 juni bekend op deze website. Alle winnaars krijgen ook persoonlijk bericht op het door hen opgegeven e-mail adres. Uiteraard is het veel leuker om zelf aanwezig te zijn tijdens de race en je prijs meteen mee naar huis te nemen.

Privacy

Wij gaan uiteraard goed om met uw privacy. Lionsclub Over Holland zal uw gegevens eenmalig gebruiken om de lotnummers per e-mail te kunnen versturen en u op de hoogte te brengen van de uitslag van de wedstrijd. Het telefoonnummer kan gebruikt worden bij eventuele vragen. Wij gaan er van uit dat winnaars geen bezwaar hebben tegen het vermelden van hun naam in een overzicht van de prijswinnaars op deze website en per mail aan de deelnemers. De gegevens zullen alleen door Lionsclub Over Holland gebruikt worden en niet met derden worden gedeeld. Na de badeendrace zullen de gegevens verwijderd worden.