18/11/2020

Onze branchclub Lions Aan de Vecht staat op 20 en 27 november, en op 4 december van 14 tot 16 uur op de vrijdagmarkt in Breukelen om cadeaubonnen in te zamelen voor de Voedselbank. De damesclub ondersteunen ondersteunt het initiatief van #LarissavandenBerg voor de #voedselbankstichtsevecht van harte. En om haar actie nog een steuntje in de rug te geven staan ze op die vrijdagen tegenover Lagemaat en nemen we de bonnen graag in ontvangst. U koopt de bonnen het liefst vooral bij de lokale ondernemers, zo snijdt het mes aan twee kanten. Bij voorkeur in kleine coupures van 5, 10 of 15 euro. Zo kunnen we heel veel gezinnen, die nu door Corona geen voedselpakket kunnen krijgen met Kerst, toch blij maken met een extraatje voor de Feestdagen.

De dames van Lions Aan de Vecht vinden het gezellig als u langs komt, en zijn te herkennen aan onze gele Lions schorten!