16/10/2020

Speelgoedbank Stichtse Vecht wil de Sint helpen de kinderen in onze omgeving een onvergetelijke pakjesavond te bezorgen.
De Speelgoedbank verzamelt gebruikt maar nog goed speelgoed in om dit te verspreiden bij de kinderen die het niet zo breed hebben. Op deze manier verzorgen ze ook voor hen een mooie en onvergetelijke pakjesavond dit jaar.

Lionsclub Over Holland gaat de Speelgoedbank helpen met een inzamelingsactie zodat ze in deze moeilijke tijden nog meer kinderen kunnen plezieren.
Help ze hierbij en lever speelgoed aan wat nog goed is maar niet meer gebruikt wordt. Kijk op de zolder of kinderkamer of er nog wat ligt wat ze kan helpen!

Meld het speelgoed en je adres voor 30 oktober aan bij Lionsclub Over Holland via een mailtje naar over.holland@lions.nl
Zet het speelgoed (schoon en compleet) op zaterdag 31 oktober 10:00 uur bij je voordeur.
Doe dit (ivm Corona) in een afgesloten zak

Tussen 10:00 uur en 13:00 uur haalt de Lionsclub dit op en levert het af bij de Speelgoedbank.